به صورت خلاصه، کیندل جایگزین فایل PDF برای مطالعه راحت تر کتاب می باشد.
کیندل (خرید کیندل آمازون) برای مشاهده کتاب در دستگاه کیندل ریدر (Kindle reader) و یا گوشی همراه است تا راحت تر بتوانید کتاب را مطالعه کنید. البته فایل کیندل بر روی رایانه شخصی (PC) و  رایانه همراه (Laptop) نیز قابل مشاهده می باشد. شما می توانید چاپ کیندل را مشابه کتاب اصلی به سایت فایلسو بسپارید. 

انواع کیندل

کیندل ریدر در برند ها و مدل های مختلفی وجود دارد (شیائومی – آمازون – هواوی و .. ) هر دستگاه کیندل قابلیت های مختلفی از جمله پشتیبانی از فرمت فایل های مختلف را دارد که قبل از خرید باید به آن توجه داشت. به عنوان مثال بعضی از کیندل ریدرها (کتابخوان آمازون) قابلیت نمایش فایل PDF و یا فایل Mobi را ندارند و همین امکانات مختلف قیمت کیندل را مشخص می کند. از سایت های مختلف می توانید کتابخوان آمازون را تهیه کنید مثلا کیندل دیجی کالا را می توانید از همان سایت تهیه کنید البته خرید کیندل های اورجینال آمازون را سایت فایلسو درخواست دهید و پس از آنکه فایل کتاب کیندل را از ما دریافت کردید می توانید انتقال کتاب به کیندل را انجام دهید.
هنوز کیندل فارسی در ایران خیلی خوب جا نیفتاده و معمولا افراد ترجیح می دهند که کتاب کیندل را داخل موبایل و یا رایانه شخصی مطالعه کنند. با این حال اگر به دنبال سایت کیندل هستید حتما پیشنهاد میکنم فایل کیندل آمازون را از سایت فایلسو  تهیه کنید. فایل های کیندل اورجینال از آمازون تهیه شده و سپس آماده استفاده از کیندل در ایران خواهد بود. شما کیندل را به کتابخوان خود منتقل کرده و به راحتی استفاده میکنید.
 
شماره تماس: 02188796653 – 02188796654 ساعت کاری: هر روز ساعت ۱۲ الی ۲۱
تحویل فوری
بهترین قیمت بازار
پشتیبانی 24 ساعته
ارسال به سراسر کشور
تضمین اصالت برند
شعبه ۱ ایران کیندل
آدرس: تهران، میدان ونک ، خیــابان ولیعـــصر شمالی ،خیابان میـرداماد ، مجتمع پایتخت ، طبقه اول پلاک 114
خدمات مشتریان
پاسخ به پرسش های متداول
رویه های بازگرداندن کالا
شرایط استفاده
حریم خصوصی
راهنمای خرید از ایران کیندل
نحوه ثبت سفارش
رویــــــــه ارسال
شیوه های پرداخت
ارتباط بـــــــا مـا
همراه ما باشید!
با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید
UBdoY4UiSLQvUCgY72XCnK-970-80.jpg

ایـــران کیندل

آدرس: تهران، میدان ونک ، خیابان ولیعصر شمالی ، خیابان میرداماد ، مجتمع کامپیوتر پایتخت ، طبقه ی اول پلاک ۱۱۴

معرفی کتابخوان کیندل

برای استفاده از مطالب ایران کیندل، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای فروشگاه کیندل ایران است.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.
تماس با ما